Vitajte! Prihlásiť sa Vytvoriť nový profil

Rozšírené

te at koncentrere sig om at reducere

Autor Labi1995 
te at koncentrere sig om at reducere
18d.01m.2017 03:55AM
Jeg gjorde 4 miles i Kinvaras g?r. Jeg var i stand til forfod strejke (med mine h?le aldrig rigtig r?rer jorden) for Moncler Mens Blue omkring 3 miles f?r mine kalve sagde "nok". Kalvene er temmelig ?m i dag, men det er bare muskelsmerter, og jeg har aldrig rigtig bekymre sig om muskelsmerter, is?r n?r dens ?rsag er ikke Nike Air Max 2015 Damen noget mysterium.

M?ske jeg k?rer for meget op p? kugler af mine f?dder? Den gode nyhed er, at der er ingen af ??de s?dvanlige kn? ?mhed, men jeg er Nike Air Max 90 Homme ikke sikker p?, kn?smerter ville vise op efter kun 4 Nike Air Max 90 Womens Pink miles alligevel. gjorde ender med temmelig ?mme kalve til flere dage. Jeg var i stand til at k?re 14 onsdag aften i mine Asics, men Nike Air Max 95 Femme trapper forblive en smule tricky!
Jeg fik lige tilbage fra 6,2 i Kinvaras. Det tog 59 minutter, ikke d?rligt for mig, men jeg har bem?rket, at jeg negativ split ganske godt, som jeg n?sten aldrig www.naturopathyfhm.co.uk g?r. Mile 6 var p? 08:20. M?ske fordi skoene er lettere?

Jeg fors?gte at koncentrere sig om at reducere virkningen snarere end hvordan min Nike Air Max 95 Womens fod var landing. Jeg tallet, hvis det f?les som jeg k?rer "lettere" Adidas Superstar Womens Pink s? er jeg nok f? det rigtige. Det tog en mile eller s? at regne det ud.

Jeg tror, ??jeg har t?nkt mig at nyde k?rer i Nike Air Max 1 Damen Rosa Kinvaras, is?r n?r de nyligt engageret muskler styrker lidt op. Den kortsigtede m?l er, "ikke kommer til skade." The mellemlang sigt er m?let, f?rdig Montreal i Sept. Det langsigtede m?l er, "ikke Nike Air Max 90 Damen kommer til skade."
Do tohto fóra môžu prispievať iba registrovaní užívatelia.

Pre prihlásenie kliknite sem.