Vitajte! Prihlásiť sa Vytvoriť nový profil

Rozšírené

men ingen ledsmerter overhovedet

Autor Labi1995 
men ingen ledsmerter overhovedet
18d.01m.2017 03:58AM
Jeg gjorde 10 miles i disse sko ons nat, og Nike Air Max 1 Mens derefter l?b vores ugentlige 5K i dem torsdag aften. Selv efter at have k?re Nike Air Max Tavas Damen 10 aftenen f?r, jeg barberede 01:24 ud af min PR for 5K og k?rte min hurtigste Nike Roshe Run Womens enkelt mile nogensinde. (23:44 5k)
Jeg har kun v?ret i gang siden januar, s? PRS Nike Air Max 90 Femme er nemme at komme forbi for mig, men jeg f?ler, at skoene var en faktor i barbering s? meget tid, sandsynligvis en stor faktor. Ogs? en stor reduktion (jeg t?ver med at sige eliminering) smerter i kn?et synes ogs? at falde sammen med kontakten til fladere shoe.I f?rdig med mit f?rste maraton i aftes i Kinvaras. Jeg tror, ??det bedste, jeg kan sige om skoene er, at jeg ikke bem?rke skoene overhovedet. Det har v?ret lidt over 24 timer siden finish. Nogle muskelsmerter og stivhed, Nike Air Max 90 Womens Black men ingen ledsmerter overhovedet. Andre end et par t?negle, der Adidas NMD Womens snart vil blive afg?r, f?dder er gode.

Tak for denne blog, ville jeg Nike Air Max 95 Womens sandsynligvis har ikke pr?vet fladere sko havde jeg ikke l?se det. Kom ud Nike Air Max Zero Womens af mine 2150 s har v?ret en stor help.Hate at opdrage "BTR" ... men det var mig Adidas Ultra Boost Mens 9 ?r siden. Heel angriber, fik PF, Dr. sagde k?be en cykel og jeg gjorde. Rode vej / mnt h?rdt for de sidste 8 ?r. Havde 10 par orthotics, wore Berk er - aldrig barfodet i mere end 2 minutter ... men missede k?rer. L?s BTR bogen 11 m?neder siden, begyndte at l?be igen, flyttet til "barfodet" stil, studerede BF Ted, BF Ken, Prof Jason, Michael Sandler, etc. Startede meget LANGSOMT, gjorde daglige fod ?velser som Sandler fortalte mig at, k?rte min 1. 50K i MT101 sidste m?ned - smerte fri ... i en alder af 53. nu skifter mellem NB Minimus og Luna Sandaler Nike Air Max Command Homme og f?lelse stor.
Do tohto fóra môžu prispievať iba registrovaní užívatelia.

Pre prihlásenie kliknite sem.