Vitajte! Prihlásiť sa Vytvoriť nový profil

Rozšírené

til at arbejde for selvst

Autor sweet 
til at arbejde for selvst
24d.04m.2018 09:05AM
Kaitlin Nike Blazer Womens og Ryan Lawless Adidas ZX 750 Femme fors?ger at gemme forretningskonverteringer efter deres f?rste kaffe. De tager pusterum fra deres arbejdsliv ved at fokusere p? deres forhold over det daglige morgenritual.
Tillad dig selv at tr?de v?k fra virksomheden for at fokusere p? hobbyer og venner uden for din branche. Virkningerne kan faktisk v?re gode for din virksomhed. Unders?gelser viser, at nogle hobbyer kan forbedre kommunikationsevner og arbejdsetik, og hj?lpe dig med at klare arbejdsrelateret stress.
"Udover at k?re min butik, jeg ogs? DJ til OPB radio, og at v?re en indie rock radio station, er der ingen mangel p? tegn der. Jeg har altid koncerter eller pubn?tter til at deltage, og er omgivet af folk, der ?nsker at tale om musik hele natten. "" Skift den mentale historie, du fort?ller dig selv. Husk, at der er mennesker, der bryr sig om dig; de kan Adidas ZX Flux Mujer bare v?re travle Nike Air Presto Womens i ?jeblikket. "
- Elizabeth Bernstein om ensomhed, via WSJ
N?r ensomme f?lelser kommer til at banke p?, skal du minde om fordelene ved at arbejde med solo. Uden kabinetter i et kabinet og stempelkort er du fri til at lave dine egne timer eller arbejde fra vejen. Tag din forretning med dig, mens du tjekker steder uden for din rejsebokliste.
Og husk, sommetider er gr?sset ikke altid gr?nnere:
"Som en iv?rks?tter arbejder i Hong Kongs intense tempo, vil jeg opleve chancen for at opleve en vis isolation og ensomhed."
Ruth Tal, mod hendes for?ldres ?nsker, afslutte gymnasiet til at arbejde p? fuld tid p? hende da deltid detail job. "Sig det, jeg kan ikke, og jeg vil bare g?re det endnu mere," siger hun.

Hun har brugt to ?r til at arbejde for selvst?ndige modeforhandlere, der blev erstatnings mentorer, og l?rte hende mere om sm? Nike Air Force 1 Mujer virksomheder end hun siger, at hun nogensinde ville have l?rt i skolen. Flere ?r senere gentog hun sin beslutning og valgte at v?lge universitet fra sidste ?jeblik ved at bruge sit studiel?n til at starte en virksomhed.

Denne forretning er Fresh, et vegetarisk restaurant imperium med flere steder i Rutins oprindelige Toronto, tre steder i Moskva og en i Mexico City. Fresh udvidede sin r?kkevidde med en r?kke navnebagekogeb?ger, gavekort og koldpressede saftrensninger, solgt gennem en komplement?r e-handelsbutik.
Do tohto fóra môžu prispievať iba registrovaní užívatelia.

Pre prihlásenie kliknite sem.