Vitajte! Prihlásiť sa Vytvoriť nový profil

Rozšírené

Travis er niet van

Autor sweet 
Travis er niet van
09d.04m.2018 06:33AM
Met alle uitgeschakelde stints en operaties in zijn achteruitkijkspiegel weet Travis dit seizoen te beschouwen als een marathon, geen sprint.
"Met alle rotzooi die ik heb meegemaakt, vind ik het geweldig dat het team aan boord is en dat ze een plan voor me hebben," zei hij. "Ik vind het geweldig dat we als een team en als organisatie bijeen zijn gekomen en het ermee eens zijn dat alles wat we moeten doen om me het hele jaar gezond te houden, we zullen doen."
De geplande rust heeft Travis beperkt tot 27 at-bats dit jaar. Hij heeft Nike Air Max 2016 Dame drie hits, waaronder een double en één RBI om te tonen voor zijn inzet, evenals een vrije loop. De .111 / .143 / .148 slashline, met een .291 OPS, is niet mooi, maar het is niet ver van wat hij afgelopen april in 21 wedstrijden knock-Nike Air Max 2016 Femmeout had geslagen en vervolgens .130 had geraakt met een .388 OPS, één thuisrun en vier RBI's.
Die trage start weerhield Travis er niet van om terug te brullen in de maand mei, toen hij hielp het team naar de beste maand van het jaar te brengen en daarmee .364 / .373 / .646 versloeg en de majoors leidde met 16 dubbels.
Gibbons zei midweek - voordat Travis vrijdag een twee-hit nacht tegen de Rangers had - dat hij zijn speler kon zien drukken, maar niet overdreven bezorgd was.
"Natuurlijk", zei de manager. "Ze doen het allemaal. Ik weet alleen dat Dev vorig jaar een trage start maakte. Toen hij het erin schopte, was het dynamiet totdat hij gewond raakte, www.villaalicevenezia.it dus dat is gewoon hoe het gaat. "
Voor nu, Travis zei, hij moet gewoon "doorgaan." In een perfecte wereld zou hij elke dag op het veld zijn. Maar hij weet maar al te goed dat honkbal Nike Air Max Zero Femme geen perfect spel is, dus is hij in plaats daarvan wennen aan het nieuwe plan en ervoor zorgen dat hij zijn werk krijgt op de opgelegde off-days.
"Mijn knie voelt geweldig," zei Travis. "Dat is het grootste. Niet precies waar ik wil zijn, maar ik voel me goed. Als je je goed voelt, Adidas Ultra Boost Mujer zullen er uiteindelijk goede dingen gebeuren. Gewoon blijven sjouwen. "
Do tohto fóra môžu prispievať iba registrovaní užívatelia.

Pre prihlásenie kliknite sem.