Vitajte! Prihlásiť sa Vytvoriť nový profil

Rozšírené

minuten uitverkocht was. Ni

Autor yaya2017 
minuten uitverkocht was. Ni
14d.11m.2017 07:43AM
Het kopen van limited-edition schoenen is gecompliceerd en niet zo leuk als het zou moeten zijn. Adidas Superstar Femme De opkomst van geweld in sneakercultuur (mensen zijn vermoord voor een paar Air Jordans) leidde ertoe dat bedrijven zoals Nike gehypte producten bijna uitsluitend op digitale kanalen lanceerden. Maar het verkopen van sneakers op een website of Nike Air Pegasus 89 Femme het doen van loterijen op Twitter, kwam met eigen uitdagingen. Dat komt omdat wederverkopers bots gaan gebruiken, geaiseerde computerscripts, om paren sneller te kopen of te reserveren dan een mens zou kunnen. Als je in een kwestie van seconden geen adres en creditcardnummer kon invoeren, zou alles wat je hoopte te worden uitverkocht. Maar Nike heeft misschien een geheim wapen tegen tools voor aisch kopen: augmented reality. Het bedrijf begon in juni met het experimenteren met de technologie tijdens de release van de SB Dunk High Pro "Momofuku", een model dat werd ontworpen in samenwerking met de beroemde chef-kok Adidas Superstar Dámské David Nike Air Max 2017 Damen Chang. Nike maakte paren beschikbaar via de SNKRS-app voor iOS (sorry, Android-mensen), en de enige manier waarop sneakerheads ze konden kopen was het gebruik van een nieuwe AR-functie. Om deze in de applicatie te ontgrendelen, moest je naar de productpagina gaan, tik op een 3D-model van de sneaker en richt de camera van je smartphone op een menu van Chang's Fuku-restaurant in New York City. De technologie was niet Nike Air Max 90 Womens beperkt tot een fysiek menu, dus je kon ook toegang krijgen door je apparaat naar een webversie te verwijzen of naar speciale SNKRS-posters die Nike in New York neerzette. Bij AR draait het om het mixen van digitale objecten met de echte wereld, en dit was een geweldige manier om te laten zien hoe dat product zou worden verkocht. Het belangrijkste (en misschien onverwachts) werd AR de perfecte tool voor Nike om bots te bestrijden, omdat de ervaring vereist een fysieke Nike Roshe Run Dámské interactie met kopers.

?En dat lijkt zijn vruchten af ??te werpen. Nog maar een paar weken geleden zei Nike President van Direct to Consumer Business, Heidi O'Neill, tijdens de Code Commerce-conferentie van Recode dat het brengen van de technologie naar SNKRS "de bots bijna heeft weggenomen en de sneakerjacht zo dicht mogelijk bij een eerlijk spel [zoals] het overal Adidas Superstar Womens in de industrie is. " Het experiment is zelfs zo goed uitgekomen dat Nike het nu breder gaat gebruiken. Ik had onlangs de kans om een ??van de nieuwste AR-ervaringen uit te proberen in SNKRS, die geolocatie-componenten gebruikt om mensen naar een specifieke plaats te trekken - a la Pokémon Go. Als onderdeel van een vroege lancering van The Ten: Air Force 1 Low, een van de meest geanticipeerde schoenen van 2017, demonstreerde Nike deze functies in de nieuwe s23NYC-studio in Manhattan, waar het bedrijf "innovaties ontwikkelt die gericht zijn op het opnieuw uitvinden Nike Air Max 90 Dames Grijs van sneakercultuur en -handel" ." Samen met SNKRS AR omvat dat ook dingen als SNKRS Stash (denk aan: een speurtocht zonder AR) en Shock Drop (een onverwachte versie). De hele AR-ervaring werkte naadloos; Toegegeven, ik was in een gecontroleerde omgeving met ongeveer 20 Nike Air Max 90 Mens andere verslaggevers en een aantal social-media influencers. Voor deze specifieke demo plaatste Nike SNKRS-stickers in de gehele s23NYC-ruimte, die je moest vinden om The Ten: Air Force 1 Low te kopen. Toen ik er een vond, haalde ik mijn iPhone tevoorschijn, opende ik de SNKRS-app, vond ik de productpagina en tikte ik op de "Start Looking" -knop. Dat bracht de cameraweergave naar voren en, toen ik hem op de sticker richtte, kwam er een "Nu ontgrendelen" -optie - samen met een 3D-model van de schoen. Daarna moest ik gewoon controleren of mijn maat, adres en persoonlijke creditcardgegevens waren correct voordat ze werden gekocht. Dit wordt vereenvoudigd als uw gegevens al in uw Nike-account zijn opgeslagen. Al met al zou ik zeggen dat het slechts ongeveer Nike Air Max 90 Homme Grise twee minuten duurde om het proces te voltooien, vanaf het moment dat ik naar de stickers op zoek was toen ik de laffe "Got 'Em" -boodschap ontving. Natuurlijk zou dit enigszins verschillen als je bijvoorbeeld in Central Park zou zijn, maar Pokémon Go is het perfecte voorbeeld van hoe AR goed kan werken in grote menigten.

Terwijl Nike media hostte in zijn s23NYC-studio, had Nike een willekeurige Adidas Superstar Mens daling met SNKRS AR in Chicago. Om te bepalen waar de augmented reality-functie kon worden geactiveerd, moesten sneakerheads naar een vaag beeld van een plaats kijken en raden waar het was. Nadat ze waren komen opdagen, zei Nike dat de sneaker in minder dan 20 minuten uitverkocht was. Nike is van plan dergelijke ervaringen naar meer steden over de hele wereld te brengen. Zoals Chief Digital Officer Adam Sussman tegen Engadget zei, heeft Moncler Jackets Womens Black het bedrijf deze functies niet gecre?erd met het doden van auto-buyingtools in gedachten. Toch was dat een positieve bijproduct van het experimenteren met nieuwe technologie?n. "We zijn erg gefocust op veiligheid en stabiliteit.Elke keer dat we een release hebben, zijn we ongelooflijk gefocust op het beperken van elk type botaanvallen," zei hij. Nike Roshe Run Womens "Maar we gaan ook over op een wereld waarin we consumenten één op één bedienen, en dat bestrijdt natuurlijk bots-aanvallen, want nu beginnen we individuele relaties te ontwikkelen." Sussman, die bij gamingbedrijven EA en Zynga werkte voordat hij lid werd Nike, zei dat het uiteindelijke doel van zijn team is om "onze schoenen te krijgen voor mensen die ze willen, niet voor robots of resellers."
Do tohto fóra môžu prispievať iba registrovaní užívatelia.

Pre prihlásenie kliknite sem.